Sen Değilsin


Seni düşünüyorum, bir günün içinde bin defa. 

Gece boyunca gördüğüm,

uyanınca 7 saniyelik süren bir rüyada.

Seni arıyorum baktığım her manzarada. 

Fakat içimi yakmıyor hiçbiri,

yaktığın gibi. 


Arıyorum

Fakat bulamıyorum , Fark ettim aradığım sen değilsin. 

Fark ettim ki sen, aklımın içinde tasarladığım başka birisin. 

Bir seni düşünüyor bir onu.

aynı değil ki ikiniz.

Kafamın içinde senden daha gerçekçi, 

bir sen var. 

Nasıl olur da insan, yerine başka birini koyar?

Gerçekle süslenen hayal dünyasının,

en kötü kâbusunu yaşıyorum. 

Nasıl olur da düşündüğümün gerçeği değilsin? 

Seni aradığım her masalda kayboluyorum.


Neden hep umarak yaşıyorum seni?

Hep dileyerek ve çoğu kez isteyerek. Asıl istediğim sen değil de o'ymuş. 

İnandığım hikâye bir masal kadar yanıltıyormuş,

İnanmak istediğim aslında yanıldığımmış

Çünkü,

biliyorum,

sen, 

Benim bir kalp ağrımı bile hissetmezsin. 

Hissetmek için önce; inanılmaz bir sevgi gerekir.


Fakat; 


ben... 


hissetmiştim seni.




Pelin Semiz

(Bu düz yazı, şahsıma aittir. İzinsiz ve isimsiz paylaşım yapılamaz.)

Yorumlar

Popüler Yayınlar