UNUTULURUM



"Hissedebilmek için upuzun bir zaman oldu. Seni bir anlığına tekrardan yaşayabilmeyi dilemek isterdim. Şimdi hangi şehirde, kimin yalnızlığını kalabalık ediyorsun, bilmiyorum. Kimin şanssızlığını ödüllendiriyor, istediğim o varlığı hak etmeyen hangi kalbe veriyorsun? Düşünemiyorum. Düşündükçe acıtıyor düşündüklerim. Hak etmiyorum bunları. Hak etmediklerimi hak edermişçesine yaşıyorum. Hayalini kurmadığım rüyanın kâbusuyla uyanıyorum. Ben artık mutlu melodilere bile inanmıyorum. Mutlu kitaplar, inanılmaz aşklar ve kötü sona bile üzülmüyorum. Çünkü ben en güçsüz anımda bir masal dilerken, öyküyü yaşadım. Sonlandı benliğim. Kesip atıldı hislerim. Hikâyem hemen bitivermiş, hayal kırıklığının en kötü sahnesini canlandıran bir başkahramanım. Anıları hemen silinmiş, hikâyenin en acı çekeni, melunu ve mücrimiyim."


Hak etmiyorum bunları ama yaşıyorum.

Tanrının verdiği acının fıçısını bir dikişte içiyorum. 

Okusan da anlaşılmam, hissetsen de duyulmam. Elbet unutulur yazdıklarım. 

Hiç ummadığın anda renklere kavuştuğunda, kulaklarında en sevdiğin şarkı yankılanırken,

O güzel yüreğin artık acımayınca,

Ben de unutulurum... 


Pelin Semiz 


Önerilen Müzik : https://open.spotify.com/track/0ISVTNluQbDYEHVUsstVcb?si=5424ff550bca4e02

Görseller Pinterest'ten alınmıştır.*

Yorumlar

Popüler Yayınlar